Stránky

úterý 17. února 2015

Rekapitulace několika posledních sladkých dnů


Dort na oslavu (ehm) úspěchu mého drahého bratra. Uvnitř mramorový korpus, krém kávový a čokoládový. Potaženo pravým mandlovým marcipánem, figurka vymodelována z hmoty Smartflex Velvet. Váha dortu 2,2 kg. Rozměrově pro představu průměr 20 cm, výška 8 cm bez postavičky.




Dort na přání pro malou oslavenkyni. Uvnitř mramorový korpus, krém vanilkový a čokoládový. Potaženo pravým mandlovým marcipánem, doplňkové ozdoby potahovací hmota Smartflex Velvet. Váha dortu 2,2 kg. Rozměrově - průměr 20 cm, výška 8 cm.




Balíček vanilkových sušenek zdobených marcipánem jako dárek na křtiny. Použila jsem můj oblíbený recept.




A nakonec provizorní dort – to když se posunula bratrova oslava o týden a já už měla upečený korpus. Doplnila jsem ho karamelovým krémem a prosila kolegy, aby mi s ním pomohli. Naštěstí zhruba za 10 minut od mé zoufalé žádosti byl problém „coteďsdortem“ vyřešen. Ještě, že mám kolem sebe tolik dobrých lidí ;)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...